Politica de retur pentru Oteros.ro

Satisfactia clientilor nostri este unul dintre obiectivele noastre, intrucat tinem cont de toate dorintele si preferintele dumneavoastra, astfel incat va exista in permanenta o relatie armonioasa furnizor-client. Suntem magazinul online care respecta clientul, iar in acest sens ne asumam responsabilitatea pentru deficientele de care pot suferi anumite produse precum:

  • Produsul pe care il achizitionati din magazinul nostru nu va fi primit in stare perfecta 
  • Produsul pe care il comandati online, telefonic sau pe adresa de Facebook, nu corespunde cu marimea pe care ati solicitat-o la generarea comenzii. 


Pentru a returna produsul sau produsele achizitionate de pe oteros.ro este necesar sa ne contactati telefonic sau pe e-mail in termen de maximum 14 zile din momentul in care ati intrat in posesia coletului. In cel mai scurt timp, ne angajam sa va trimitem fara costuri suplimentare un alt colet care sa contina produsul preferat de dumneavoastra!

In cazul in care doriti sa schimbati produsul cu un alt model datorita altor preferinte pe care le veti avea ulterior ( alegerea altui model, restituirea produsului sau restituirea banilor) NU vom suporta taxele de transport! In cazul in care se doreste restituirea sumei platite, tranzactia se va realiza in baza unui cont bancar, iar taxa de transport in ceea ce priveste returnarea articolului va fi platita de dumneavoastra!

In momentul in care doriti sa returnati produsul cumparat, trebuie sa aveti in vedere urmatorii pasi:

  • Produsul sa fie intr-o stare buna care sa nu prezinte semne de purtare sau sa fie deteriorat, el trebuie impachetat corespunzator pentru protejarea acestuia.
  • Returnarea coletului se face in termen de 14 zile, timp in care ne puteti contacta prin email retur@oteros.ro pentru a ne semnala intentia dvs de a returna articolul cumparat din magazinul nostru. Mesajul din e-mail trebuie sa contina modalitate de compensare pe care o preferati pentru produsul pe care il veti returna. In cazul returului puteti opta pentru rambursarea banilor ( trebuie sa ne faceti cunoscute contul IBAN, numele bancii, numele si prenumele dumneavoastra – suma pe care o veti primi ramburs va fi transferata in maximum 2 de zile de la returnarea articolului cumparat) 
  • Returnarea produselor se va face la adresa din Sos.Viilor nr.14, cladirea C21, depozit 5, sector 5, Bucuresti, prin intermediul unui curier rapid.
  • Va rugam sa nu returnati produsele prin intermediul Postei romane!
  • A doua modalitate de compensare este reprezentata de schimbarea produsului cu unul asemanator sau altul (daca produsul ales este mai ieftin diferenta se va returna in maxim 2 zile bancare (lucratoare), daca produsul este mai scump diferenta se va plati ca la orice alta comanda, la primirea coletului sau in avans prin transfer bancar)

Produsele au 30 de zile garantie.


Modalitati de returnare a banilor, in functie de metoda de plata aleasa:

In cazul in care doriti returnarea produselor si ati ales una din cele 2 metode de plata de mai jos se va proceda astfel:

1. Daca ati ales plata cu cardul prin Libra Pay, veti primi inapoi in contul dumneavoastra bancar suma de bani platita, din care se scade taxa de transport. 

2. Daca ati ales plata prin ramburs, veti primi inapoi suma de bani in contul dumneavoastra bancar, din care se scade taxa de transport.

*Returnarea coletului este GRATUITA in cazul in care produsul nu corespunde cu cel comandat sau in cazul in care se doreste schimbarea marimii pentru acelasi model.

Returul pentru schimbarea marimii aceluiasi produs este gratuit doar pentru o singura schimbare, in cazul in care se mai doreste inca un schimb, atunci costul va fi suportat de catre client si va fi in valoare de 15 Lei.